Thursday, April 14, 2011

PERJUMPAAN IBU BAPA DAN GURU KALI PERTAMA

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA...

Pada 12/4/2011 satu perjumpaan antara guru dan ibu bapa telah diadakan di PAPN,bertujuan memberi maklumat dan mengenalpasti tahap perkembangan anak masing-masing. Perjumpaan ini telah dijalankan dengan jayanya kerana mendapat kerjasama yang baik daripada ibu bapa .Sokongan padu yang diberi daripada ibu bapa kepada guru-guru di Pusat Anak PERMATA Chemb0ng amatlah dihargai dan di ucapkan ribuan terima kasih......=)













2 comments:

  1. Hi salam satu Malaysia. Saya adalah guru sekolah menengah yang sedang melanjutkan pengajian saya di University of Canterbury, Christchurch, New Zealand. Saya sambung masters dalam dalam bidang early childhood dan fokus saya ialah dalam bidang gifted. Thesis saya bertumpu pada "Asian parents' perspective dan experiences having young gifted children". Saya ingin memohon jasabaik tenaga pengajar dan juga ibubapa dari kawasan chembong untuk contact saya tentang parenting issues yang dihadapi di malaysia khas utk ibubapa. Saya cuma ingin membuat perbandingan antara NZ dan Msia supports for parents in terms of parenting. Please saya amat memerlukan maklumat tentang parents of gifted dinegara kita. Please help me out here. my email is ralavish07@gmail.com. thanks...many thanks.

    ReplyDelete
  2. hai mr raj...sorry sir....i will send u msg at ur mail k..sorry again 4 da lately replying msg

    ReplyDelete